Translate

sobota, 20 października 2012

Nowe bombki i małe zmiany w układzie bloga

Witam 
Chciałam poinformować, że w układzie bloga zaszły pewne zmiany. Na stronie głównej będę informować o nowych produktach pojawiających się na blogu, a wszelkie inne informacje odnośnie ceny i wielkości, wraz ze zdjęciami, będą znajdować się w zakładach umieszczonych pod głównym banerem.

 zakładki wyglądają tak jak na zdjęciu powyżej
Wydaje mi się, że dzięki tym zakładką uda mi się uporządkować zdjęcia i opisy moich wyrobów, które tu zamieszczam. Mam nadzieje, że wszystko będzie bardziej czytelne i przejrzyste oraz każdy bez problemu znajdzie to, czego tu szuka.

Teraz coś z miłych i ładnych rzeczy :) Bombkę robioną na zamówienie skończyłam już dawno, ale jak to ze mną jest, zdjęcie na bloga dodaję z bardzo dużym opóźnieniem.
Bombka wyglądała tak:



a tak bombka wygląda z góry:

 
Jeszcze parę innych bombek, które już od zeszłych świąt czekały, żeby zaistnieć na blogu:








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz