Translate

poniedziałek, 26 listopada 2012

Nowe dekoracje świąteczne / New Christmas decorations

Do świąt zostało już niewiele czasu, a pogoda za oknem nie wprowadza w świąteczny klimat. Jednak ja tak bardzo lubię te święta, że już od jakiegoś czasu pomału zmieniam dekoracje domu na bardziej świąteczne. Pomału także zabrałam się za robienie porządków w pracowni i dzięki temu odkryłam trochę bombek, które nie miały jeszcze zrobionych zdjęć, a także jeden stroik do świecy. Nie mam pojęcia jak to się stało, że wcześniej nie zrobiłam mu zdjęcia :)
Jeszcze tylko muszę wybrać albo zrobić wianek dla mojej koleżanki, będzie idealnym prezentem na jej nowe mieszkanko.
Oto dwie debiutujące bombki:



Więcej na stronie: Bombki

No i "nowy" stroik na świece:





Więcej na stronie :  Świąteczne stroiki na świece


  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz